درباره ما

فیکا در زبان سوئدی بسیار قدیمی به معنای “ تلاش به کار” استفاده می‌شده، اما امروزه “ فیکا داشتن” یک فرهنگ بسیار محبوب و رایج در بین مردم کشور سوئد محسوب میشه که طی آن سوئدی ها با همکاران، همکلاسی ها، خانواده و یا دوستاشون دور هم جمع میشن و به نوشیدن قهوه یا چای به همراه یک شیرینی مشغول میشن.
اما فیکای ما…
چون استارت کار فیکا از یه دورهمی دوستانه زده شد و در حال حاضر همه هسته مرکزی فیکا در کنار کار با هم رفیق هستن، تصمیم گرفتیم اسم جذاب فیکا رو برای کارمون انتخاب کنیم.
اما بریم سر اصل مطلب:
تمرکز اصلی فیکا روی سه بخش واقع شده، تولید محتوا، تبلیغات هدفمند محتوا در فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ.
و تا همین الان سعی کرده که با خلاقیت، جسارت و نوآوری سطح محتواهای تولیدی و خدمات دیجیتال مارکتینگ داخل کشور رو به سطح استاندارد بین المللی نزدیکتر کنه.
جالبه بدونین که تیم جوون فیکا از یه هسته مرکزی 6 نفره و 5000 نیروی انسانی متخصص در حوزه های مختلف گرافیک، نویسندگی، ایده پردازی و گویندگی، عکاسی، تصویربرداری، تولید محتوای متنی و … در سرتاسر کشور عزیزمون ایران تشکیل شده و هر روز هم داره بزرگتر میشه.
بیاین بریم فیکا کنیم.

ما ، فیکایی ها
سعید بی‌آبی
مدیرعامل
محمدرضا غفاری
مدیرمحصول
محمد رجب‌لو
مدیرمنابع انسانی
محمدجواد علیرضائی
مدیر تحقیق و توسعه
حامد عظیمی
مدیرمارکتینگ
مجید قربانی
مدیر دیجیتال مارکتینگ
دوست دارین داستان فیکا رو بدونین؟
داستان های جذاب و تلخ و شیرینی که تو این چند سال اتفاق افتاد تا در نهایت ما رسیدیم به اینجا!