تمام خدمات

فیکا

مشاوره

کسب و کار، پیج اینستاگرام وسوابق کاری هر فرد روبررسی می‌کنیم تا بهترین پیشنهاد رو برای ارتقا برند و بهتر دیده شدن بدیم که با روند مناسب به نتیجه مطلوب برسه.

هشتگ گذاری پست

پست هایی که هشتگ دارن بیشتر از پست هایی که از هشتگ استفاده نمی‌کنن در صفحه ی سرچ اینستاگرام دیده می‌شن.
البته صرف هشتگ گذاری درست نیست بلکه باید از هشتگ های درست و مرتبط و ترند استفاده کنیم .
اینکه از هشتگ های مناسب کسب و کارمون استفاده کنیم نقش بسزا در رشد پیج داره.

تعیین پرسونای پیج

اگر بخواهیم محتوا رو جوری تولید کنیم که همه اون را ببینن انگار هیچکس اون رو ندیده،
همانطور که همه کاره هیچ کاره است،
به همین دلیل لازمه مشخص کنیم که برای چه دسته مخاطب هایی و با چه ویژگی‌هایی درحال تولید محتوا هستیم تا بیشترین اینگیجمنت (تعامل) رو داشته باشیم.
مثلا اگه بخواهیم محتوایی برای پرسونای “بهار” تولید کنیم باید طوری باشه که تمام بهارها (با وژگی های مشترک) رو خوشحال کنه.

کپشن نویسی پست

کپشن هرپست اینستاگرام باید شامل اطلاعات مختصر و مفید از اون پست باشه که خواننده رو به دیدن پست و یا حتی تعامل بیشتر با پیج دعوت کنه.

کپی رایتینگ

اولین چیزی که میتونه مخاطب رو نسبت به محتوا جذب کنه عنوان اون محتواست که این کار خودش یک تخصصه و باید نویسنده حرفه ای عنوان نویسی جذابی داشته باشه که مخاطب کنجکاو بشه جزئیات بیشتری از اون محتوا رو بدونه .

مهندسی ظاهری پیج

قالب یکسان و یکپارچه ای که توی همه پست های اینستاگرام به صورت یکسان قرار بگیره و به زیبایی کلی پیج کمک می کنه، مهندسی ظاهری پیج اینستاگرامه.
این قالب معمولا از لوگو و رنگ سازمانی برند شما پیروی می کنه و جزئی از هویت بصری برند شماست.

مدیریت شبکه اجتماعی

رای اینکه بتونیم توی فضای مجازی حضور موثرتر داشته باشیم و بهتر دیده بشیم باید بدونیم که صرف حضور مهم نیست، بلکه کار کردن روی این موضوع نیازمند اینه کسی ک این فضا رو بهتر میشناسه و با الگوریتم ها و تغییرات اون بیشتر آشناعه این مسئولیت رو به عهده بگیره
تا بتونه طبق اون تغییرات استراتژی فعالیت اون پیج رو بهینه کنه.

مانیتورینگ اینستاگرام

مانیتورینگ اینستاگرام استفاده از ابزاری برای شنود چیزیه که در کل اینستاگرام گفته می‌شه.
نه تنها رصد رسانه ای ناشران سنتی، بلکه میلیون‌ها اکانت مجازی .
البته این فرایند به جمع آوری و تحلیل دیتا می‌پردازه و با کمک این اطلاعات به نتیجه گیری می‌رسه.

استراتژی محتوا

بعداز اینکه به اهمیت محتوا در کسب و کار پی بردین باید بدونین که برای رسیدن درست به برنامه بازاریابی محتوایی نیاز به کمک نقشه ی راه در دنیای محتوا دارین تا بدونین چه نوع محتوایی را برای چه مخاطبی و درچه زمانی تولید کنین.
بدون یک استراتژی محتوای درست رسیدن به موفقیت بسیار بسیار سخت خواهد بود.

تبلیغات نقطه زن

تبلیغات نقطه زن یا پلتفرم هوشمند مانیتورینگ اینستاگرام
یعنی رسوندن درست محتوای مناسب، در زمان درست به مخاطب هدف.
ابزارهایی که با ما کمک میکنن تا بتونیم مخاطب هدفمون رو بر اساس فیلترهای جنسیت، سن، موقعیت جغرافیایی، سیستم عامل و حتی علاقه مندی دسته بندی کنیم و بر این اساس برای هر کسی محتوای مناسب اون رو ارسال کنیم.
این روش اکنون هدفمند ترین و دقیق‌ترین روش تبلیغات است.

اسپانسرینگ اینستاگرام

اینستاگرام امکانی رو فراهم کرده به نام تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که از طریق اون می تونیم تبلیغات مد نظرمون رو بدون نیاز به پخش در پیج های مختلف اینستاگرام از طریق خود شرکت اینستاگرام پروموت کنیم.
این قابلیت هم اکنون توسط تیم مجرب فیکا قابل انجام و اجرا است.

مشاوره تیک آبی

یکی از ویژگی‌هایی که اینستاگرام به اکانت افراد مشهور میده تا صفحه اون‌ها رو از صفحات جعلی متمایز کنه، قرار دادن تیک آبی در پروفایل اون‌ها است که اصطلاحا به اون تیک آبی(Verified-Badge)گفته میشه.
این تیک مزایای خیلی زیادی از قبیل افزایش امنیت پیج، به رسمیت شناخته شدن از طریق اینستاگرام، حق رای قدرتمندتر، امکانات لینک گذاری و… داره.
مجموعه فیکا در زمینه ی مشاوره گرفتن تیک آبی اینستاگرام فعاله و اگر در این زمینه نیاز به کمک دارین میتونین با ما تماس بگیرین.

تصویرسازی

تصویر سازی یا تصویر گری یکی از زیر شاخه های هنرهای تجسمیه و به نوعی اثر خلاقانه تصویریه.
این هنر به شکل مجزا در طراحی کاراکتر هویت بصری کاربرد داره ولی نقطه‌ی عطف استفاده از این هنر در تولید محتواهای جذابی مثل موشن گرافیک و انیمیشنه.

عکاسی

عکس و تصویر در بسیاری از وبسایت ها و شبکه های اجتماعی عنصر اصلی محسوب میشه.
محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرامه و بخش اصلی این اپلیکیشن محبوب از عکس و تصویر تشکیل شده،
تحقیق‌ها نشون داده که افراد، بیشتر جذب مطالبی میشن که عکس‌های جذاب و ‌باکیفیت دارن و نسبت به پست هایی که عکس‌های بی کیفیت دارن حس بی‌اعتباری پیدا میکنن.
مجموعه فیکا با داشتن تیم عکاسی حرفه ای و تخصصی در زمینه تولید انواع محتواهای تصویری مثل عکاسی تبلیغاتی، صنعتی، پرتره و پرسونال برندینگ آماده همکاریه.

طراحی گرافیکی

گرافیک یکی از عنصرهای جذاب تبلیغات در هر عرصه ای بوده و هست.
با این تخصص میشه به راحتی هر هدفی رو به تصویر بکشیم.
جدا از بحث جذابیت و تاثیرگذاری این هنر در گسترش محتوا، استفاده از گرافیک و طراحی گرافیکی خیلی ارزون‌تر از محتوای رئال انجام میشه و یکپارچگی و زیبایی بصری خاصی رو به محتواهای ما تزریق میکنه.

موشن گرافیک

موشن گرافیک یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین نوع محتواست که امروزه خیلی استفاده میشه و اکثر برندها مخصوصا در شبکه های اجتماعی خیلی از اون استفاده میکنن.
موشن گرافیک فضای گرم و صمیمی داره و برای انتقال مستقیم و راحت پیام خیلی کاربردیه.
موشن گرافیک از محتوای متنی ای که تبدیل به گرافیک متحرک شده به علاوه صدا و اهنگ جذاب ساخته میشه و معمولا زمان اون جوری تنظیم میشه که به راحتی در هر بستر دیجیتالی قابل انتشار و دیدن باشه.

گیف

گیف یکی از انواع محتواهای ویدئویی هست که همون جذابیت موشن گرافیک و انیمیشن رو داره ولی از نظر زمان و حجم خیلی بهینه‌تر و کوتاه‌تره و به خاطر همین هم راحت تر آپلود میشه و هم مخاطب تمایل بیشتری برای دانلود و دیدن اون داره.
از گیف‌ها بیشتر در تبلیغات در سایت‌ها و تلگرام استفاده میشه و تلاش میکنه تا سریع و صریح پیام رو برسونه.
همینطور هزینه ساخت و طراحی اون خیلی پایین‌تر از محتواهای ویدئویی دیگه است و همین یکی از جذابیت‌های محتوای گیفه.