خدمات ما

خدمات مجموعه فیکا به سه بخش اصلی تولید محتوا، تبلیغات هدفمند و خدمات دیجیتال مارکتینگ دسته بندی می شود.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند Targeted advertising

برای بررسی بهتر عنوان تبلیغات هدفمند بهتر است ابتدا کمی درباره عنوان کلی تبلیغات صحبت کنیم.

تبلیغات در عرضه بازاریابی و جذب مشتری به عنوان فاکتوری موثر جلوه می کند. شاید وقتی اسم تبلیغات به گوش می رسد، یاد تجربه های ناموفق تبلیغات و از بین رفتن پولی که برای تبلیغات داده اید، بیفتید.

تبلیغات هدفمند

نکته بسیار مهم این است که تبلیغات مثل هر صنعت دیگری دارای فاکتورهای مهمی است که برای گرفتن نتیجه مورد نظر بهتر است رعایت شوند.برخی تبلیغ کنندگان فکر می کنند، اگر صرفاً چند میلیون تومان پول برای تبلیغات خود هزینه کنند، بهترین خواهند شد.
توجه به اهداف تبلیغات و دوراندیشی نسبت به نتایج آن مهمترین گام قبل از اجرایی شدن آن است.
به علت هزینه بالای تبلیغات در دنیای امروز مدیریت آن بسیار اهمیت می یابد، و تبلیغات هدفمند با استراتژی های از پیش تعیین شده فرایند فروش و برندینگ را تسهیل می نماید.
در ادامه راه حل هایی رابرای ارائه تبلیغات هدفمند ارائه می دهیم.

گام به گام برای خلق یه تبلیغ تاثیرگذار

اولین گام برای تهیه آگهی جمع آوری اطلاعات لازم برای نوشتن متن آگهی است.تهیه کننده آگهی، اطلاعات لازم در مورد خدمات خود را با پاسخ به پنج پرسش زیر می تواند کسب کند:
– اطلاعات دقیق محصول و خدمات چیست؟
– با چه کیفیتی ارائه می شود و چه مزیت خاصی دارد؟
– چه کاربردی برای مشتری دارد؟
– چگونه با کالای رقبا مقایسه می شود؟
– قیمت کالا چقدر است و در بازار چه جایگاهی دارد؟
دومین گام کسب اطلاعاتی درباره مصرف کنندگان کالای مورد نظر است.تهیه کننده آگهی با پاسخ به چهار پرسش زیر ، اطلاعاتی در مورد مصرف کننده می تواند کسب کند:
– جامعه هدف این تبلیغات چه کسانی هستند؟
– بازه سنی مصرف کنندگان ما کدام است؟
– برای کارآمد بودن تبلیغات، اطلاعات باید برای چه بازه سنی ارائه گردد؟
– چه کسانی در تصمیم خرید نفوذ دارند؟
سومین گام بررسی قالب زندگی افرادی است که مشتریان آینده ی ما هستند.پس به تناسب سبک زندگی و قدرت خرید آنها به سراغ طراحی تبلیغات می رویم.
چهارمین گام تحلیل اطلاعات جمع آوری شده و تصمیم گیری نهایی است.
پس از اینکه تصمیم گرفتید از چه موضوعی در تبلیغ استفاده کنید، مشخص گنید پیام و منبع آن دارای چه ویژگیهایی باشد.
منبع پیام به طور خلاصه باید ویژگیهای زیر را دارا باشند:

targeted advertise

تبلیغاتی که با محتوای خنده ارایه می شود؛

در زمره تبلیغاتی است که بهتر از همه شهرت یافته

و در بین تبلیغاتی که به نمایش در می آید بیشتر از بقیه

به یاد می ماند و در مورد آن صحبت می شود.

در بهره گیری از جاذبه خنده و طنز در تهیه آگهی بایستی، باید و نبایدها را در نظر گرفت.

فیلترهای هدفمندسازی تبلیغات

اسپانسرینگ اینستاگرام

 

پلتفرم هوشمند مانیتورینگ اینستاگرام

 

  

گوگل ادز (Google Ads)

 

    

تبلیغات لید اینستاگرام

 

      

تبلیغات تلگرام

 

      

انتشار در کانال ها و پیج ها با دسته بندی موضوعی